تجهيزات رستوران سنتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات رستوران سنتي

۸ بازديد

تجهيزات رستوران سنتي از ملزومات همه ي رستوران هاي سنتي است و افرادي كه قصد راه اندازي آن را دارند، حتما بايد براي خريد اين تجهيزات اقدام كنند. رستوران هاي سنتي هم درست به مانند تمامي فروشگاه ها و كسب وكار هاي حوزه غذا و خوراكي جات، نيازمند لوازم و تجهيزات آشپزخانه صنعتي هستند. استفاده از تجهيزات رستوران سنتي در نوع صنعتي به شما اين كمك را مي كند كه سفارشات مشتريان سريع تر حاضر شوند و همچنين از كيفيت بالاتري هم برخوردار شوند. اگر كه به رستوران گردي علاقه منديد و يا اگر كه قصد راه اندازي رستوران سنتي را داريد، ادامه مقاله براي شما نوشته شده است، زيرا در ادامه مقاله قرار است كه به طور كاملي به رستوران سنتي و تجهيزات رستوران سنتي پرداخته شود. با مركز فروش تجهيزات رستوران در تهران همراه باشيد.

تفاوت رستوران سنتي و رستوران صنعتي

تجهيزات رستوران سنتي | ليست قيمت تجهيزات رستوران

تجهيزات رستوران سنتي | ليست قيمت تجهيزات رستوران

شايد در ديد ساده تفاوتي ميان رستوران سنتي و رستوران صنعتي وجود نداشته باشد، اما اين دو با هم  فرق دارند و يكي نيستند. رستوران صنعتي رستوراني است كه معمولا شكل و شمايلي مدرن و جديد دارد و در ظاهر و دكوراسيون آن استاندارد ها و وسايل پر زرق و برقي مورد استفاده قرار گرفته است. اما در رستوران سنتي، سعي در حفظ سادگي و استفاده از المان هاي ايراني قديمي و جديد شده است. در رستوران هاي صنعتي بيشتر از ميز و صندلي استفاده شده است در صورتي كه در رستوران هاي سنتي از ميز هاي چوبي استفاده شده است. همچنين در منوي رستوران هاي صنعتي در كنار غذا هاي ايراني محبوب، غذا هاي فرنگي و بعضا فست فود ها هم سرو مي شوند. اما در رستوران هاي سنتي منو تنها متشكل از غذا هاي محبوب ايراني مثل انواع كباب ها، غذا هاي محلي و غذا هاي خانگي ايراني مي باشد. همچنين معمولا در رستوران هاي سنتي قليان هم سرو مي شود كه در منوي رستوران هاي صنعتي وجود ندارد.

كسب اطلاعات بيشتر: صفر تا صد راه اندازي كافه رستوران

ليست تجهيزات رستوران سنتي | تجهيزات آشپزخانه صنعتي لوازم

رستوران سنتي و صنعتي با اين كه هر دو از تجهيزات رستوران، تجهيزانپت آشپزخانه صنعتي و بعضا هم از تجهيزات كافه استفاده مي كنند، اما به دليل تفاوت هايي كه در منو ها و سبك كاريشان دارند، كمي در بحث تجهيزات آشپزخانه صنعتي و تجهيزات سرو غذا با هم متفاوت اند. ما در بخش پاييني اين پاراگراف برخي از انواع تجهيزات رستوران سنتي كه تهيه آن ها براي هر رستوران سنتي واجب و اجباري مي باشد و بدون آن ها قادر به انجام امور و آماده كردن سفارشات مشتريان نيستند را، براي تان آورده ايم.

يخچال و فريزراز مهم ترين تجهيزاتي كه تمامي كسب و كار هاي مربوط به خوراكي جات و غذا ها مثل همين رستوران سنتي به آن نيازمندند يخچال ها و فريزر ها مي باشند. يخچال و فريزر از تجهيزات رستوران سنتي مي باشد كه از آن براي نگهداري مواد مختلفي استفاده مي شود. از موادي كه آن ها را بايد در يخچال ها و فريزر ها نگهداري كرد مي توان به انواع محصولات پروتئيني مثل گوشت ها و مرغ ها، انواع صيفي جات مثل خيار، هويج، كاهو، كلم و…، انواع نوشيدني ها مثل انواع نوشابه ها، انواع نوشيدني هاي مالت و… اشاره كرد. اين يخچال ها و فريزر ها دماي درون خود را ثابت نگه ميدارند تا مواد اوليه همواره تازه و سالم بمانند.

تجهيزات رستوران سنتي | ليست قيمت تجهيزات رستوران

تجهيزات رستوران سنتي | ليست قيمت تجهيزات رستوران

خلال كن: يكي از كار هايي كه در تهيه غذا هاي مختلف زمان زيادي مي برد، و براي مدت نسبتا قابل توجهي وقت نيروي كار را مي گيرد،‌ خلال كردن مواد اوليه اي مثل هويج، سيب زميني و… مي باشد. براي اين كه در روند كلي كار و به خصوص خلال كردن سرعت ايجاد شود، دستگاهي وجود دارد به اسم خلال كن، كه از تجهيزات رستوران سنتي هم مي باشد.

چرخ گوشت صنعتياز تجهيزات رستوران سنتي كه تقريبا در همه رستوران ها و مشاغل غذايي يافت مي شود، چرخ گوشت صنعتي است. براي تهيه بسياري از غذا ها نياز است كه مواد چرخ شوند يا با هم تركيب شوند. مي توان با استفاده از چرخ گوشت صنعتي در زمان بسيار كوتاهي اين كار ها را انجام داد.

اجاق پلوپزبا جرئت مي توان گقت كه بخش اعظمي از آيتم هاي منوي رستوران هاي سنتي، به همراه برنج سرو مي شوند. به همين علت داشتن اجاق پلوپز در ميان تجهيزات رستوران سنتي، از اوجب واجبات مي باشد. با استفاده از اجاق پلوپز، روند پخت برنج سرعت مي گيرد و سفارشات مشتريان سريع تر حاضر مي گردد.

دستگاه كباب پز صنعتي: كباب ها از محبوب ترين غذا ها در ميان ما ايرانيان هستند. از همين رو در رستوران هاي سنتي، هيچ غذايي از ميان آيتم هاي منو، به اندازه انواع كباب ها سفارش داده نمي شود. در حجم سفارش بالا هم اين امكان وجود ندارد كه نيروي كار آشپزخانه به صورت دستي كباب زني كنند. به همين علت به يكي از تجهيزات آشپزخانه صنعتي به نام دستگاه كباب پز صنعتي رستوراني كه در دو نوع كشويي و سالاماندري در بازار موجود است، نيازمند هستيد.

سيب زميني پوست كن: سيب زميني از صيفي جاتي است كه در آيتم هاي غذايي يك رستوران سنتي، نقش پر رنگي دارد. از سيب زميني يا در كنار غذا يا به عنوان پيش غذا و يا به عنوان عضو كليدي از غذا، مثل سيب زميني آبگوشت استفاده مي شود. به همين سبب هم تهيه سيب زميني پوست كن از امور ضروري راه اندازي رستوران سنتي مي باشد.

كسب اطلاعات بيشتر: سفارش ميز كار استيل براي رستوران

خريد تجهيزات رستوران سنتي

تجهيزات رستوران سنتي | ليست قيمت تجهيزات رستوران

تجهيزات رستوران سنتي | ليست قيمت تجهيزات رستوران

براي خريد تجهيزات رستوران سنتي يا صنعتي، علاوه بر داشتن ليست، شما به اين احتياج داريد كه از ميان متعدد برند هاي توليد كننده تجهيزات آشپزخانه و رستوران، يكي را انتخاب كنيد. همچنين پس از انتخاب برند مناسب، شما به اين نياز داريد كه از ميان انبوه فروشندگاه تجهيزات سرو غذا و تجهيزات رستوران يكي را انتخاب كنيد. به همين سبب مي توان گفت كه خريد تجهيزات رستوران كاري زمان بر است كه براي انجام آن شما بايد از مراحلي مثل تهيه ليست تجهيزات رستوران، انتخاب برند مناسب تجهيزات و در نهايت يافتن فروشگاه مناسب لوازم، گذر كنيد.

كسب اطلاعات بيشتر: چيدمان اشپزخانه رستوران

شركت فروش تجهيزات آشپزخانه رستوران در تهران

به شمايي كه راه اندازي رستوران و خريد تجهيزات رستوران، تجهيزات كافه، تجهيزات آشپزخانه صنعتي، تجهيزات سرو غذا و يا غيره را داريد، پيشنهاد مي شود كه سري به سايت فيدارسورن بزنيد. گروه فيدارسورن از بهترين شركت هاي فروش تجهيزات رستوران سنتي و صنعتي مي باشد كه آماده است، لوازم مورد نياز شما عزيزان را با بالاترين كيفيت فراهم كند. جهت خريد لوازم اشپزخانه رستوران با مجموعه فيدار سورن همراه باشيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.