فروشگاه اينترنتي لوازم كافه تهران

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

فروشگاه اينترنتي لوازم كافه تهران

۸ بازديد

موضوع لوازم كافه تهران از مطالبي است كه در ذهن كساني كه به فكر راه اندازي كافه در تهران هستند، وجود دارد. لوازم كافه تهران، براي هر كسي كه قصد راه اندازي كافه در تهران يا حومه آن را داشته باشد موضوعي مهم و ضوروري است. زيرا براي اين كه شما قادر باشيد خواسته ها و سفارشات مشتريان را حاضر نماييد و رضايت آن ها را جلب نماييد تا به درآمد بيشتر برسيد، نياز به لوازم و تجهيزات داريد. در صورتي كه راه اندازي كافه در تهران و يا حومه آن از اهداف تان است و يا در صورتي كه اهل كافه گردي هسيتد و موضوعات مرتبط با آن برايتان جذابيت دارد، در ادامه مقاله هم همراه لوازم آشپزخانه صنعتي فيدارسورن بمانيد.

ليست لوازم كافه تهران

پيش از آن كه براي تهيه لوازم كافه تهران و يا خريد لوازم باريستا اقدام كنيد، به اين نياز داريد كه بدانيد اصلا به چه وسايل، لوازم و تجهيزاتي نياز داريد. زيرا اگر كه بخواهيد هر وسيله و لوازمي كه مربوط به كافه مي شود را بخريد، هيچ گاه قادر نخواهيد بود كافه خود را راه اندازي كنيد، زيرا هر روز لوازم و وسايل جديد تري در حوزه صنعت كافه وارد بازار جهان و ايران مي شوند. اما با اين حال برخي موارد از ليست لوازم كافه تهران هستند، كه شما بايد آن ها را در كافه اي كه راه اندازي ميكنيد داشته باشيد و حضورشان اجباري است. براي اين كه بيشتر با ليست لوازم مورد نياز براي راه اندازي كافه آشنا شويد، برخي از آنها در قسمت پاييني اين پاراگراف گرد آوردي شده اند.

قهوه

درست است كه ليست آيتم هاي منوي كافه ها از موارد متنوعي تشكيل شده است، اما در همه ي كافه ها نوشيدني هايي كه بيشترين تعداد سفارشات را دارند و كافه ها بر روي آن ها مانور مي دهند، نوشيدني هايي هستند كه بر پايه قهوه تهيه مي شوند. به همين سبب هم هيچ كافه اي در هيچ جاي دنيا وجود ندارد كه قهوه را در ميان لوازم و وسايل كافه يا كافي شاپ خود نداشته باشد، كه شما هم از اين قاعده مستثني نخواهيد بود و به قهوه احتياج خواهيد داشت.

دستگاه آسياب قهوه

مي شود گفت همه يا حداقل نود و نه درصد كافه ها و كافي شاپ ها در سراسر ايران و جهان قهوه را به شكل دانه تهيه مي كنند. دليل اين كار هم اين است كه استفاده از دانه قهوه سبب مي شود كه قهوه به صورت تازه و با كيفيت براي مشتريان آماده شود. به همين سبب هم هر كسي كه قصد راه انداري كافه در تهران يا هر جاي ايران را داشته باشد، بايد دستگاه آسيباب قهوه را در ليست لوازم كافه تهران خود، قرار دهد.

دستگاه اسپرسو ساز

تعداد كثيري از آيتم هايي كه نوشيدني هايي بر پايه قهوه هستند، حاوي اسپرسرو مي باشند و بخش اعظم و زيادي از حجم سفارشات كافه يا كافي شاپ ها را تشكيل مي دهند. به همين علت هم در هر كافه و كافي شاپي وجود يك دستگاه اسپرسو ساز لازم و ضروري مي باشد.

تمپر قهوه

يكي از ابزار هاي كوچك و كاربردي كه با عين سادگي از موارد مهم لوازم كافه تهران مي باشد، تمپر قهوه است. تمپر قهوه وسيله اي است كه با استفاده از آن دانه هاي اسپرسو كه آسباب شده اند را فشرده و يك دست مي شوند تا براي دم كردن آماده شوند. تمپر ها اندازه هاي متفاوتي دارند و شما در هنگام خريد بايد سايزي از آن ها را تهيه كنيد كه با سبد هاي فيلتر يا همان صافي دستگاه اسپرسوساز شما تطابق داشته باشد.

تجهيزات سرمايشي (يخچال و فريزر)

از اوجب واجبات كه حضور آن ها در هر گونه كسب و كاري كه به حوزه صنعت غذا و خوراكي جات مرتبط مي شود، لازم و ضروري است، يخچال و فريز مي باشند. كافه و كافي شاپ ها هم از اين قاعده مستثني نيستند و يخچال و فريزر يكي از موارد لازم و ضروري آن ها مي باشد. اين مورد از لوازم كافه تهران براي نگهداري مواد اوليه به شكل تازه و براي جلو گيري از خراب شدن آن ها كاربرد دارد.

تجهيزات تهيه ساير نوشيدني ها

درست است كه قهوه بخش اصلي و بسيار مهم منوي هر كافي شاپ و كافه اي محسوب مي گردد، اما تمام آيتم هاي ارائه شده در منوي يك كافه به قهوه بر نمي گردد. به همين علت هم هر كافي شاپي به اين نياز دارد كه از لوازم و تجهيزاتي مثل مخلوط كن، آبميوه گير، شيكر و… بهره مند باشد تا بتواند ساير آيتم هاي منو را نيز براي مشتريان حاضر كند.

يخ ساز

برخي از انواع نوشيدني هاي بر پايه قهوه و تعداد كثيري از آيتم هاي ديگر منوي يك كافي شاپ، بايد به صورت خنك سرو و به مشتريان ارائه شوند. به همين سبب هر كسي كه قصد راه اندازي كافه يا كافي شاپي را دارد بايد در نظر داشته باشد كه دستگاه يخ ساز هم از موارد مهم لوازم كافه تهران مي باشد.

خريد لوازم قهوه از تهران

درست است كه آشنايي با آيتم ها و وسايلي كه براي راه اندازي كافه و كافي شاپ ضروري هستند، امر مهمي است. اما از آن مهم تر اين است كه پس از آشنايي با ليست لوازم كافه تهران، به سراغ خريد آن ها رفت. اين قسمت با اين كه عموما از آشنايي با ليست تجهيزات مورد نياز كافه، كم اهميت تر در نظر گرفته مي شود، اما اهميت بسياري دارد. ديليل اهميت اين موضوع هم اين است كه كيفيت و دلپذيري آيتم هايي كه شما براي مشتريان، به جهت جلب رضايت و كسب درآمد بيشتر، آماده مي كنيد، ارتباط مستقيمي با كيفيت وسايل و لازمي كه براي آماده كردن اين آيتم ها، از آن ها استفاده مي كنيد، دارد.

فروشگاه اينترنتي لوازم كافه تهران

براي اين كه لوازم كافه تهران يا شهرستان درجه يك، با كيفيت بالا و قيمت مناسب را يافته و تهيه كنيد، شديدا به شما توصيه مي شود كه سري به سايت فيدارسورن بزنيد. جهت خريد لوازم كافه گروه فيدارسورن يكي از معتبر ترين و حرفه اي ترين گروه هاي ارائه دهنده انواع لوازم و تجهيزات مورد نياز كافه ها، رستوران ها، فست فود ها و… مي باشد و آماده است تا با ارائه مشاوره حرفه اي و محصولات با كيفيت و با دوام، نياز هاي شما عزيزان را برطرف كرده و به شما در راه اندازي كافه يا كافي شاپ تان، با تمام توان كمك كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.