كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي

۸ بازديد

اين كه با وسايل و كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي آشنا باشيد، براي شمايي كه به فكر راه اندازي رستوران، فست فود، يا هر نوع كسب و كاري در حوزه غذا هستيد، بحثي لازم و اجباري ميباشد. رستوران ها، فست فود ها، كافي شاپ ها، كافه رستوران ها و…، همگي براي اينكه قادر باشند سفارشات مشتريان را حاضر كنند و به آنها تحويل دهند، به تجهيزات و لوازم گوناگون و متنوعي نياز دارند. از همين رو بهتر است در صورتي كه به دنبال راه اندازي كسب و كاري در حوزه غذا هستيد، يا اگر كه به نحوه كار رستوران ها و كسب و كارهاي حوزه خوراكي جات علاقمنديد، با كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي هم، آشنا باشيد. جهت مشاهده ليست تجهيزات آشپزخانه صنعتي با فيدار سورن همراه باشيد.

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

همانگونه كه پيش تر هم درباره آن صحبت شد به اين دليل كه لوازم و تجهيزات، از مهمترين نيازهاي كسب و كارهاي حوزه غذا و خوراكي جات هستند، بهتر است كه با آنها آشنا شويد. درباره موارد كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي بايد گفت كه كاملا با تجهيزات آشپزخانه معمولي و خانگي متفاوت هستند. دليل اين تفاوت هم در اين موضوع ميباشد كه لوازم آشپزخانه خانگي براي استفاده محدود و كم، و در حد آماده سازي غذا براي اعضاي خانواده توليد شده اند، اما در مورد آشپزخانه هاي صنعتي اين گونه نيست و لوازم آن بايد به گونه اي باشند كه پاسخگوي آماده سازي غذا براي تعداد كثيري از مشتريان باشند و هر وسيله طوري درست شده باشد كه در مقابل ده ها و حتي صد ها بار خاموش و روشن شدن، مقاوم باشد. به همين خاطر وسايلي كه در كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي قرار دارند، با اين كه تقريبا همان كاركرد لوازم آشپزخنانه خانگي را دارند، اما طراحي اي مقاوم تر و صنعتي تر دارند تا قادر باشند سفارشات بالاي مشتريان را به بهترين حاضر نمايند. به همين خاطر، ميشود گفت كه خريد لوازم آشپزخانه صنعتي از يك مركز فروش لوازم آشپزخانه صنعتي در تهران يا هر شهر ديگري، براي هر صاحب كسب و كاري كه در حوزه غذا و خوراكي جات فعاليت ميكند، لازم و ضروري ميباشد.

دانلود كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي

كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي

كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي

كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي دنياي وسيع و بسيار گسترده اي دارند. دليل اين موضوع هم اين ميباشد كه اولا، آشپزخانه هاي صنعتي تنها مختص رستورانها، يا كافي شاپها، يا فست فوديها نيستند، بلكه هر كدام از اينها،‌ لوازم موجود در كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي شان، تا حدي با يكديگر فرق ميكند، دوما هم، اين بحث هم هست كه كارهايي كه بايد در آشپزخانه هاي صنعتي انجام شوند، بسيار زياد و متنوع ميباشند، از همين رو بايد براي برطرف كردن نيازهاي آشپزان و كاركنان آشپزخانه هاي صنعتي، تجهيزات و لوازم صنعتي در انواع مختلفي موجود باشد. به طور كلي لوازم آشپزخانه هاي صنعتي به 4 دسته تقسيم ميشوند. براي آشنايي بهتر و بيشتر شما با اين 4 دسته ي كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي، برخي از موارد آن در قسمت پاييني معرفي شده اند.

تجهيزات برودتي

تجهيزات برودتي دسته اي از موارد كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي هستند كه تهيه آنها توسط صاحبان كسب و كارهاي غذايي و خوراكي، از مركز فروش لوازم آشپزخانه صنعتي در تهران يا هر شهر ديگيري واجب و لازم ميباشد. اين تجهيزات همانگونه كه از نامشان هم پيداست، براي خنك، سرد و تازه نگه داشتن مواد غذايي و مواد اوليه به كار ميروند. برخي از آنها در قسمت پاييني گردآوري شده اند.

  • آبسردكن مثل آبسرد كن تك شير يا آبسردكن 4 شير 50 گالني.
  • يخچال فريزر تاپينگ مثل يخچال تاپينگ پيتزا در شيشه اي.
  • يخچال و فريزر ايستاده مثل يخچال ايستاده درب شيشه اي برند ايگلو مدل RS GT18.
  • ميني بار يا يخچال و فريزر زير كانتري مثل يخچال برند ايگلو.
  • انواع يخچال و فريزر ميزكار استيل.

تجهيزات آماده سازي

تجهيزات آماده سازي، وسايل و تجهيزاتي هستند كه به وسيله آنها مواد اوليه و خام آماده ميشوند كه به مرحله پخت برسند. لوازم و تجهيزات در اين مرحله، مواد اوليه را چرخ، خورد، قطعه قطعه، نيم پز و… ميكنند تا غذا آماده شود كه براي پخت برود و سپس براي مشتري سرو شود. برخي از وسايل آماده سازي غذا را در قسمت پاييني با هم ميبينيم.

  • چرخ گوشت صنعتي مثل چرخ گوشت براكس مدل BM-12.
  • سيني صنعتي مثل سيني تفلون ۲٫۱.
  • كالباس بر مثل كالباس بر فيمار مدل ۲۷۵H.
  • ميكسر صنعتي مثل ميكسر قنادي براكس BM-20.
  • همزن صنعتي مثل همزن برقي فاما مدل ۲۵۰VV.
  • انواع چاقو و مسقل.

تحهيزات پخت و پز

كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي

كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي

اگر كه نگوييم مهمترين، ميتوانيم بگوييم كه يكي از مهمترين مراحل كار در هر آشپزخانه صنعتي، پختن غذا ميباشد. اين مرحله، آخرين مرحله از كار است كه غذا را آماده سرو براي مشتريان ميكند. از همين رو هيچ كسب و كاري در حوزه غذا و خوراكي جات را نخواهيد يافت كه از تجهيزات پخت و پز كه از موارد مهمد كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي هم ميباشند، بهره نبرده باشد. برخي از تجهيزات پخت و پز كه ميتوان آنها را از هر مركز فروش لوازم آشپزخانه صنعتي در تهران يا هر شهر ديگري تهيه كرد را، در زير اين پاراگراف مشاهده ميكنيم.

لوازم شست و شو

هر چقدر هم كه يك كسب و كار از ظروف و وسايل آشپزخانه صنعتي بهره مند باشد، باز هم روزي همه آنها استفاده شده و نياز به شست و شو پيدا خواهند كرد. اين قضيه در ارتباط با همه كسب و كار هاي خوراكي وغذايي، و آشپزخانه هاي صنعتي وجود دارد. از همين رو يكي از مهم ترين موراد كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي، لوازم شست و شو مي باشند، تا با استفاده از آنها ظروف را شست و مجددا قابل استفاده كرد. برخي از لوازم شست و شو در قسمت زيرين آمده اند.

  • سبد ظرف صنعتي مثل سبد ليوان ماشين ظرفشويي تريبكا.
  • ماشين ظروفشويي صنعتي مثل ظرفشويي صنعتي الكترولوكس.
  • شيرآلات مخصوص مثل شير شاور رو سينكي.

مركز فروش لوازم آشپزخانه صنعتي در تهران

در صورتي كه قصد راه اندازي كسب و كاري در حوزه غذا و به خصوص رستوراني را داريد و با ديدن كاتلوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي، لوازم مورد نيازتان را انتخاب كرده ايد و به دنبال يك مركز فروش لوازم آشپزخانه صنعتي در تهران يا شهر خودتان مي باشيد، به شما توصيه مي شود كه حتما سري به سايت فيدارسورن كه از بهترين مراكز فروش تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي مي باشد بزنيد، با تماس با شماره هاي درج شده در سايت، از يك مشاوره تخصصي رايگان بهره مند شويد، و لوازم و تجهيزات آشپزخانه صنعتي مورد نياز خود را هم از آنجا خريداري نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.