تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي

۹ بازديد

يكي از سوالاتي كه ممكن است براي خيلي از افراد پيش بيايد، اين است كه تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي و تجهيزات خط پخت رستوران، چه تجهيزاتي هستند. همان طور كه احتمالا از پيش هم اين موضوع را بدانيد، آشپزخانه هاي صنعتي از تجهيزاتي تشكيل شده اند كه هر كدام از آن ها در دسته هاي مختلفي قرار مي گيرند، و وسايل موجود در هر دسته هم هدفي تقريبا يكسان را دنبال مي كنند و براي انجام كار هاي مشخص و از پيش تعيين شده اي مور استفاده قرار مي گيرند. اين قضيه در مورد تجهيزات خط پخت هم وجود دارد. از همين رو اين كه با تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي آشنا شويد، چه براي شمايي كه به دنبال افزايش اطلاعات عمومي هستيد و چه براي شمايي كه به دنبال راه اندازي يك رستوران هستيد، بسيار جالب و مفيد خواهد بود. جهت مشاهده ليست تجهيزات آشپزخانه صنعتي با فيدار سورن همراه باشيد.

ليست تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي

در صورتي كه مي دانيد آشپزخانه صنعتي چيست؟ با ما همراه باشيد. در قدم اول و قبل از پرداختن به موضوعات پيشرفته تر، مثل ليست تجهيزات آشپزخانه صنعتي خط پخت، يا قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي خط پخت، بهتر است كمي با تعريف تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي آشنا شويم. در همه رستوران ها، كافي شاپ ها، ‌كافه رستوران ها، شيريني پزي ها و…، در ابتدا مواد اوليه مورد نياز براي آيتم هاي منو تهيه مي شوند، سپس طي مراحل مختلفي اين مواد اوليه با هم تركيب مي شوند، قطعه قطعه مي شوند، خورد مي شوند و…، تا آيتم مورد نظر حاضر شود. پس از اين كه مواد اوليه به بهترين شكل و به كمك تجهيزات آماده سازي آشپزخانه هاي صنعتي، آماده شدند، نوبت به آن مي رسد كه به سراغ حرارت دادن و پختن آن ها رفت تا مواد اوليه به طور كامل و به بهترين شكل ممكن پخته شوند تا آماده سرو براي مشتريان شوند.

تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي - تجهيزات خط پخت رستوران

تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي – تجهيزات خط پخت رستوران

به لوازم و تجهيزاتي كه وظيفه پختن و حرارت دادن به مواد اوليه آماده شده را دارند، لوازم و تجهيزات خط پخت رستوران ميگويند. اين تجهيزات دامنه گسترده اي از وسايل و تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي را در بر ميگيرند تا دست آشپزان و كاركنان آشپزخانه هاي صنعتي رستوران ها و كسب و كاري هاي حوزه غذا، براي پختن و آماده سازي هر نوع آيتم و خوراكي اي كاملا باز باشد. از طرفي هم به اين جهت كه پختن غذا، آخرين و از مهم ترين مراحل آماده سازي سفارش مشتريان ميباشد، بر هر صاحب كسب و كاري كه در حوزه غذا فعاليت ميكند، ‌لازم است كه اقدام به پرداخت قيمت ليست تجهيزات آشپزخانه صنعتي در شاخه لوازم خط پخت كند و آن ها را براي رستوران، كافه رستوران يا در كل كسب و كار خود تهيه نمايد.

ليست تجهيزات خط پخت رستوران

همان گونه كه پيش تر هم به آن اشاره شد، پختن مواد غذايي و حرارت دادن به آن ها از مراحل مهم كار در هر آشپزخانه صنعتي اي، فارغ از اين كه هدف آن آماده سازي چه غذايي است، ميباشد. از همين رو شركت هاي توليد كننده لوازم آشپزخانه هاي صنعتي آمده اند و اين تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي را در انواع و اقسام گوناگون توليد كرده اند، تا به بهترين شكل ممكن نياز تمامي كسب و كار هاي حوزه خوراكي جات را برطرف نمايند و به آن ها كمك كنند كه هر غذايي را كه مي خواهند، بپزند. از همين رو بهتر است كه شمايي هم كه قصد راه اندازي چنين كسب و كار هايي را داريد، با موارد ليست تجهيزات رستوران آشنا شويد.

اجاق گاز هاي صنعتي: يكي از مهمترين موارد ليست تجهيزات خط پخت رستوران در خط پخت، اجاق گاز هاي صنعتي مي باشند. همگي با مفهوم اجاق گاز آشنايي داريم، اما اجاق گازهاي صنعتي اجاق گازهايي هستند كه قابليت هاي بيشتر و مقاومت بالاتري را نسبت به اجاق گازهاي معمولي و خانگي دارا مي باشند. خريد اجاق گاز صنعتي با كيفيت و دوام بالا در انواع مختلفي توليد ميشوند كه برخي از آنها را در زير مي بينيم.

  • اجاق گاز چهار شعله فردار.
  • اجاق گاز پلوپز زميني.
  • اجاق گاز 4 شعله كابين دار.

تابه گردان: تابه گردان يا پاتيل سرخ كن، يكي از تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي ميباشد كه ميشود آن را نوع بزرگتر و پيشرفته تر تابه هاي معمولي دانست. تابه گردان يا پاتيلها، از يك وان براي ريختن روغن تشكيل شده اند و براي پخت ماهي ها، مرغ ها و موادي از اين قبيل، در حجم و تعداد بالا، و در هتل ها، رستوران ها، تالارهاي پذيرايي، بيمارستان ها و… كاربرد دارند. از نمونه هاي آن ها هم موارد زير را مشاهده مي كنيم. جهت خريد تابه گردان مي توانيد به فيدار سورن مراجعه كنيد.

تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي - تجهيزات خط پخت رستوران

تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي – تجهيزات خط پخت رستوران

ديگ هاي صنعتي: ديگ هاي صنعتي از تجهيزات خط پخت رستوران هستند كه براي تهيه انواع برنج و خورشت ها مورد استفاده رستوران ها قرار مي گيرند. ديگ هاي صنعتي در مقايسه با ديگ هاي معمولي مصرف گاز پايين تري دارند و برنج و خورشت را سريع تر، و با كيفيت بالاتري حاضر مينمايند. امروزه اكثر يا شايد بشود گفت همه رستوران ها با پرداخت قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي، از خريد ديگ صنعتي به جاي ديگ هاي سنتي، استفاده مي كنند. برخي از انواع آن هم در زير آورده شده اند.

  • ديگ چلوپز.
  • ديگ خورشت پز.

كباب پز صنعتي: يكي از تجهيزاتي كه پاي ثابت ليست تجهيزات آشپزخانه صنعتي مي باشند و رستوران ها و كافه رستوران ها بايد حتما با پرداخت قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي، آن ها را خريداري نمايند، كباب پز هاي صنعتي مي باشند. خريد كباب پز هاي صنعتي از تجيهزات خط پخت آشپزخانه صنعتي هستند كه براي پختن كباب ها به صورت حرفه اي و سريع مورد استفاده قرار ميگيرند. نمونه هاي از كباب پز ها در زير آورده شده اند.

قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي - تجهيزات خط پخت رستوران

تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي – تجهيزات خط پخت رستوران

يكي از دغدغه ها و مسائلي كه ذهن افراد را در زمان خريد تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي يا در كل هر كدام موارد ليست تجهيزات آشپزخانه صنعتي درگير ميكند، بحث قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي مي باشد. از همين رو اگر كه شما هم علاقمند به فهيمدن قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي و به خصوص تجهيزات خط پخت آشپزخانه صنعتي هستيد، به شما توصيه ميشود كه حتما سري به سايت فيدارسورن كه از معتبرترين و بهترين فروشگاه هاي عرضه كننده تجهيزات آشپزخانه صنعتي مي باشد، بزنيد، با شماره هاي درج شده در سايت فيدارسورن تماس بگيريد تا از يك مشاوره رايگان بهره مند شويد، و از ميان تجهيزات آشپزخانه فيدارسورن، آن هايي را كه نياز داريد را خريداري نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.