تجهيزات رستوران و كافي شاپ

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات رستوران و كافي شاپ

۷ بازديد

اگر به فكر سفارش تجهيزات رستوران و كافي شاپ هستيد با ما همراه باشيد. آشنايي و خريد تجهيزات رستوران و كافي شاپ هميشه از مسائل پر طرفدار در ميان افراد و حتي قشرهاي مختلف بوده است. اگر كه نمي دانيد بايد بگوييم كه مكاني در تمامي كسب و كارهاي حوزه غذا و خوراكي جات وجود دارد تحت عنوان آشپزخانه صنعتي، و فرقي نميكند كه يك كسب و كار، كافي شاپ است يا رستوران، زيرا در هر دوي آنها آشپزخانه اي در ابعاد و اندازه مختلف وجود دارد. يكي از مهمترين مسائل هم در ارتباط با هر كافي شاپ يا رستوراني، تجهيز كردن آن ها است تا بتوان با تجهيزات لازم سفارشات و درخواست هاي مشتريان را آماده كرد. اين كه خريد تجهيزات رستوران و كافي شاپ، و مباحث آن مثل خريد تجهيزات كافي شاپ و… را بشناسيد و بدانيد، اگر كه به دنبال راه اندازي رستوران يا كافي شاپ باشيد كمك زيادي به شما خواهد كرد و اگر هم كه به رستوران گردي و كافه گردي علاقمنديد، برايتان جالب خواهد بود.

تجهيزات كافي شاپ

كافه يا كافي شاپ ها مكان هايي هستند كه در آنها معمولا نوشيدني و يكسري اقلام خوراكي صوت محدود در كنار آنها به مردم ارائه ميشوند. اغلب نوشيدني هاي اين كافي شاپ ها هم بر پايه قهوه هستند، مثل اسپرسپو، لته، آمريكانو و… . اين نوشيدني ها و در كل آيتم هاي سرد و گرم كافه ها، هر كدام براي اين كه آماده و حاضر شوند، به برخي تجهيزات و امكاناتي نياز دارند كه در طي مراحل آماده سازي سفارش، به باريستا و در كل كاركنان آشپزخانه هاي كافي شاپ ها كمك كنند، وسايلي كه ما آنها را با نام تجهيزات كافي شاپ ميشناسيم. اهميت حضور تك تك اين تجهيزات رستوران و كافي شاپ، در كافي شاپ ها بسيار زياد است، بطوري كه نبود هر كدام از آنها باعث ايجاد شدن مشكلاتي در روند آماده سازي سفارش مشتريان خواهد شد. از همين رو براي اينكه شمايي كه به فكر راه اندازي كافي شاپ و خريد تجهيزات كافي شاپ هستيد، بهتر و بيشتر با اين تجهيزات آشنا شويد، برخي از آنها در قسمت پاييني معرفي شده اند.

تجهيزات رستوران و كافي شاپ

تجهيزات رستوران و كافي شاپ

دستگاه قهوه ساز: همانگونه كه پيش تر هم درباره آن صحبت شد، بيشتر آيتم هايي كه در منوي كافي شاپ ها حضور دارند، مواردي هستند كه يا نوشيدني قهوه خالص هستند مثل قهوه ترك، قهوه فرانسوي، اسپرسو و…، يا نوشيدني هايي هستند كه در تركيبات شان از قهوه بهره ميبرند. از همين رو در زمان خريد تجهيزات كافي شاپ، حتما بايد قهوه ساز را مد نظرتان قرار دهيد. قهوه سازها مثل ديگر انواع تجهيزات رستوران و كافي شاپ در انواع مختلفي در بازار موجود هستند كه يكسري از آنها در قسمت پاييني جمع آوري شده اند. جهت خريد اسپرسوساز صنعتي به قيمت ويژه مي توانيد به فيدار سورن مراجعه كنيد.

  • اسپرسو ساز دلونگي مدل EC9335.
  • اسپرسوساز نوا مدل NOVA140.

آسياب قهوه: در كافي شاپ ها، از اين منظر كه هدف جلب رضايت مشتري است و اكثر آيتم هاي منو هم در تركيبات شان قهوه دارند، سعي ميشود كه از بهترين و مرغوب ترين دانه هاي قهوه استفاده شود. اما مسئله اي كه در اينجا وجود دارد، اين است كه دانه هاي قهوه را نميتوان تبديل به نوشيدني كرد و براي اينكه آنها تبديل به نوشيدني شوند، بايد آنها را پودر يا آسياب كرد. به همين دليل در زمان خريد تجهيزات كافي شاپ، حتما بايد به فكر خريد آسياب قهوه هم كه يكسري از مدلهاي آن را در زير مي بينيم، باشيد.

  • آسياب قهوه كوبان.
  • آسياب قهوه برند باراتزا مدل Encore.

از ديگر تجهيزات كافه ها هم موارد زير هستند:

  • آب پرتقال گير صنعتي
  • آب ميوه گيري
  • بلندر
  • بويلر
  • ساندويچ ساز
  • شيكر
  • عصاره گير
  • گل خامه زن
  • مايكروفر
  • وافل ساز
  • يخچال و فريزر زير كانتري
  •  يخساز

تجهيزات رستوران

روند آماده سازي غذا و سرو آن براي مشتري، يك روند بسيار پيچيده است كه از مراحل و قسمتهاي مختلفي تشكيل شده است، كه هر كدام براي اينكه غذا به بهترين و خوشمزه ترين شكل براي مشتري سرو شود، ضروري هستند. از طرفي اين روند و مراحل هم هر كدام به كمك وسايل و تجهيزات رستوران و كافي شاپ به خصوصي انجام ميشوند. به همين خاطر در زمان خريد تجهيزات رستوران، شما بايد تا جايي كه ميتوانيد تجهيزات رستوران و كافي شاپ خريداري كنيد، تا كاري در آشپزخانه صنعتي رستورانتان بخاطر نبود تجهيزات و وسايل لازم انجام آن كار، لنگ نماند. در قسمت پاييني يكسري از وسايل رستورانها جمع آوري شده اند.

تجهيزات رستوران و كافي شاپ

تجهيزات رستوران و كافي شاپ

ليست تجهيزات رستوران و پخت غذا كه  وسايلي از تجهيزات رستوران و كافي شاپ هستند كه براي طبخ مواد آماده سازي شده و غذاها به كار ميروند و در زمان خريد تجهيزات رستوران، ‌تهيه آنها لازم ميباشد.

تجهيزات آماده سازي كه همانطور كه از نامشان هم پيداست از تجهيزات رستوران و كافي شاپ هستند كه براي آماده كردن مواد اوليه، رفتن آنها براي پخته شدن مورد استفاده قرار ميگيرند، و حتما بايد در زمان خريد تجهيزات رستوران تهيه شوند.

  • سينك ظرفشويي
  • شاور ظرفشويي
  • ميز كار استيل

تجهيزات سرمايشي از دنياي تجهيزات رستوران و كافي شاپ، كه براي سالم و تازه نگهداشتن مواد غذايي به كار ميروند..

  • فريزر ايستاده
  • يخچال ايستاده
  •  يخچالهاي دراي ايج

خريد تجهيزات كافي شاپ

يكي از مهمترين مسائل كه در بحث خريد هر محصولي وجود دارد، اين است كه آن محصول را از كجا و از كدام شركت بخريم. در مورد خريد تجهيزات كافي شاپ از شاخه تجهيزات رستوران و كافي شاپ هم داستان به همين شكل است و يكي از مهم ترين مسائل اين است كه آنها را از كجا بايد تهيه كرد؟. دليل اهميت اين موضوع هم اين است كه كيفيت وسايل و لوازمي كه هر شركت و هر فروشگاه ارائه ميدهد، با ديگر فروشگاه ها متفاوت است، و به همين خاطر شما بايد براي خريد لوازم مد نظرتان به دنبال جايي معتبر مثل فيدارسورن كه خدمات گسترده اي مثل مشاوره تخصصي و رايگان دارد، استفاده كنيد.

خريد تجهيزات رستوران

مطلبي كه در قسمت قبل به آن اشاره شد در اين قسمت هم وجود دارد، يعني يكي از مهمترين تصميماتي كه شمايي كه به فكر راه اندازي رستوران هستيد بايد بگيريد، اين است كه براي خريد تجهيزات رستوران به كجا مراجعه كنيد. در پاسخ به اين سوال بايد گفت كه فروشگاه هاي مختلفي در سطح كشور وجود دارند، كه كيفيت وسايلي كه هر كدام ارائه ميدهند، با ديگري متفاوت است. اما يكي از بهترين مراكزي كه ارائه دهنده انواع تجهيزات رستوران و كافي شاپ است، فيدارسورن ميباشد، شركت تجهيزات آشپزخانه صنعتي فيدارسورن يك شركت معتبر و خوشنام در زمينه فروش تجهيزات رستوران و كافي شاپ، آبميوه فروشي ها،‌ شيريني پزي ها و… است و آمادگي دارد كه تمامي تجهيزات رستوران يا كافي شاپ كه شما به آنها نياز داريد را برايتان فراهم كند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.