راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي

۶ بازديد

اين كه با راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي پيش از راه اندازي رستوران و وارد شدن به كسب و كار هاي حوزه خوراكي جات و به خصوص غذا آشنا باشيد، به شما كمك هاي زيادي خواهد كرد. رستوران ها يكي از قديمي ترين كسب و كار هاي بشري هستند كه قدمت آن ها را مي توان به اولين دوره شهرنشيني و متمدن شدن انسان ها نسبت داد. رستوران ها از گذشته دور تاكنون همواره پر رونق بوده اند و ماهيت اصلي خود يعني فروش غذا را حفظ كرده اند و تنها در بخش هايي مثل آيتم هاي منو و شكل و شمايل و نحوه كار كمي تغيير پيدا كرده اند. اگر كه به دنبال راه اندازي يك رستوران، و راهنماي خريد تجهيزات رستوران هستيد، در ادامه بحث هم همراه فيدارسورن بمانيد، تا مطالبي مثل راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي، راهنماي خريد تجهيزات رستوران و…، براي شما بيان شوند.

راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي

براي انجام هر كاري شما نياز به لوازم و تجهيزات آن كار داريد و بدون انجام ابزار و لوازم مورد نياز آن كسب و كار، شما قادر نخواهيد بود كسب و كار را حتي شروع كنيد. در مورد رستوران ها هم قصه همين گونه است و شما بدون اين كه لوازم و تجهيزات آشپزخانه صنعتي را داشته باشيد، هيچ گاه قادر نخواهيد بود رستوراني را راه اندازي كنيد. از همين رو در اين بخش قرار است به طور عمده اي به راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي پرداخته شود. در بخش پاييني اين پاراگراف يكسري از لوازم و تجهيزاتي كه شما بايد آن ها را در رستوران خود داشته باشيد، با هم مي بينيم.

كسب اطلاعات بيشتر: لوازم و تجهيزات رستوران و كافي شاپ

اجاق گاز هاي صنعتي

اجاق گازهاي صنعتي نوعي از اجاق گازها هستند كه شيوه كاريشان به مانند اجاق گازهاي معمولي است، يعني از شعله ها و درجه هايي تشكيل شده اند، و با كمك گاز شعله ها را براي پختن مواد غذايي مختلف روشن ميكنند. اما تفاوت اجاق گاز صنعتي با نوع معمولي و خانگي بيشتر در مسائلي مثل دوام و مقاومت در برابر گرما و سرما و طوبت، تعداد شعله ها، سرعت روشن و خاموش شدن، جنس بدنه و… است، و در اين زمينه ها اجاق گازهاي صنعتي نسبت به اجاق گازهاي معمولي برتري دارند، و به همين خاطر هم است كه رستوران ها به دنبال راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي در زمينه تهيه اجاق گاز هاي صنعتي هستند. براي خريد بهترين اجاق گاز صنعتي رستوران مي توانيد به مجموعه فيدار سورن مراجعه كنيد.

يخساز صنعتي

در اين بخش از راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي و در مورد يخساز صنعتي، مي توان گفت كه يخساز صنعتي دستگاهي است كه جزو تجهيزات برودتي آشپزخانه محسوب مي شود كه به آب لوله كشي متصل مي شود و با كمك مكانيزم، كمرپرسور و كندانسوري كه دارد، آب گرفته شده را به شكل هاي مشخصي مثل حبه اي، قالبي، پودري، پولكي و…. منجمد مي كند و در محفظه خنك خود نگه مي دارد تا هر زمان كه كاركنان آشپزخانه هاي صنعتي رستوران ها، يا باريستا و كاركنان كافه ها، و يا كاركنان ساير كسب و كار هاي حوزه خوراكي جات به يخ نياز پيدا كردند، از آن ها استفاده كنند.

ميز كار صنعتي

انواع ميز هاي كار در آشپزخانه هاي صنعتي رستوران ها يكي از لوازم و تجهيزات مهم هستند. زيرا در رستوران ها و آشپزخانه هاي صنعتي، ‌به كمك ميز هاي كار صنعتي است كه مواد اوليه از دورن وسايل و تجهيزات سرمايشي و نگهداري مواد غذايي خارج مي شوند و طي مراحل مختلف و با انجام كار هاي لازم بر روي شان، براي رفتن به مرحله پخت آماده مي شوند، و به كمك ميز هاي كار صنعتي است كه ظروف كثيف كه به آشپزخانه برگشته اند دوباره شسته و قابل استفاده مي شوند. در نهايت هم به كمك ميزهاي كار است كه، غذا هاي آماده شده براي مشتريان سرو مي شوند.

پاتيل رستوراني

پاتيل را در اصل ميتوان يك نوع قابلمه بزرگ فلزي دانست كه در آشپزخانه صنعتي رستوران ها، كافه رستورانها و بعضا فست فودها مورد استفاده قرار ميگيرد، ، و كاربردهاي مختلفي دارد. شما با خواندن راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي، و تهيه يكي از انواع پاتيل صنعتي از يك مركز خريد تجهيزات رستوران معتبر مثل فيدارسورن، قادر خواهيد بود كه مثلا براي پختن برنج، خورشت و به جوش رساندن آب، از آن استفاده كنيد. اگر نمي دانيد پاتيل صنعتي چيست مي توانيد به مقاله مربوطه مراجعه كنيد.

كسب اطلاعات بيشتر: مشاهده كاتالوگ تجهيزات آشپزخانه صنعتي

شير شاور صنعتي

شير شاور صنعتي رستوراني يا شير شلنگدار، نسل نسبتاً جديدي از شيرآلات است كه به واسطه مكانيزم خود، دامنه حركتي زيادي دارد، بخش آبريز (خروجي آب) در آن متحرك است و به واسطه يك شلنگ بلند، از جاي خود خارج مي شود. اين شلنگ شاوري پس از پايان كار به واسطه كششي كه وزنه شاوري به آن وارد مي كند، به جاي خود باز مي گردد.

مركز خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي

در صورتي كه به دنبال راه اندازي رستوران هستيد، و در جست و جوي جايي هستيد كه براي خريد تجهيزات و وسايل مورد نياز رستوران تان طبق راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي، به آن جا مراجعه كنيد، به شما پيشنهاد مي شود كه حتما سري هم به سايت فيدارسورن بزنيد. گروه فيدارسورن يكي از گروه هاي فعال در حوزه توليد و فروش انواع و اقسام تجهيزات رستوران، تجهيزات كافي شاپ، تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي، تجهيزات فست فود و… هستند كه كيفيت كاري شان با ديگر شركت هاي فعال در اين حوزه بسيار متفاوت است. از همين رو در صورتي كه به دنبال يك مركز خريد تجهيزات رستوان معتبر مي گرديد، حتما توصيه مي شود كه فيدارسورن را هم در نظر داشته باشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.