مركز تعمير دستگاه گريل صنعتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

مركز تعمير دستگاه گريل صنعتي

۲۶ بازديد

يكي از مسائل و نگراني هايي كه براي صاحبين دستگاه هاي گريل وجود دارد، اين است كه براي تعمير دستگاه گريل صنعتي خود به كجا مراجعه كنند.  دستگاه گريل يكي از دستگاه ها و ابزارآلات پخت و پز بسيار پر كاربرد در ميان كسب و كار هاي حوزه غذا و به خصوص كسب و كار هايي كه با فست فود سر و كار دارند مي باشد، از همين رو دستگاه گريلي كه مورد استفاده اين نوع كسب و كار ها قرار مي گيرد، بايد صحيح و سالم باشد و عملكردي درست داشته باشد تا كاركنان فست فودي ها و… قادر باشند كه سفارشات مشتريان را به بهترين شكل آماده بكنند. در صورتي كه شما هم صاحب دستگاه گريل صنعتي و به دنبال تعمير آن هستيد، در ادامه بحث تعمير دستگاه گريل هم همراه فيدارسورن بمانيد تا اطلاعات بيشتري در مورد موضوعاتي مثل تعمير دستگاه گريل، مركز تعمير تجهيزات آشپزخانه صنعتي و…. به دست آوريد.

تعمير دستگاه گريل صنعتي

اما در قدم اول از بحث تعمير دستگاه گريل، بيايد تا كمي در مورد اين شيوه پخت غذاي خاص كمي صحبت كنيم. يك شيوه پخت مواد غذايي مختلف و سالم، گريل كردن است كه عموماً قبل از اينكه گوشت سرخ شود مزه دار شده و روي انواع گريل صنعتي قرار مي ‌گيرد تا طبخ شود. اكثر فست فود ها اقدام به خريد دستگاه گريل از مراكز معتبري مثل فيدارسورن مي كنند و از شيوه پخت گريل استفاده مي‌ كنند. به دليل اينكه مهم ‌ترين دستگاه در فست فود كه براي طبخ غذا استفاده مي ‌شود دستگاه گريل است، بايد دستگاه گريلي تهيه شود كه طول عمر بالايي داشته باشند تا بتواند براي شما به‌ خوبي و سالها بدون هيچ نقصي كار كنند.

مركز تعمير دستگاه گريل صنعتي رستوراني

مركز تعمير دستگاه گريل صنعتي رستوراني

همچنين به دليل استفاده زياد از اين دستگاه، بر شما لازم است كه با نحوه نگهداري صحيح و تعمير دستگاه گريل هم آشنايي داشته باشيد. اما براي اين كه شما اطلاعات بيشتري در مود نحوه صحيح نگهداري از گريل ها پيدا كنيد، يكسري نكات در اين مورد در قسمت پاييني آورده شده اند. همچنين در صورتي هم كه به دنبال تعمير دستگاه گريل خود هستيد، مي توانيد به سايت فيدارسورن مراجعه نماييد.

كسب اطلاعات بيشتر: تعمير يخساز صنعتي در تهران

گريل‌ها كيفيت بسيار بالايي دارند و مي‌توان از آن براي مدتي بسيار طولاني استفاده كرد. بااين‌حال رعايت برخي نكات مي‌تواند باعث افزايش طول عمر بيشتر اين وسايل پركاربرد شود.

يكي از مهم‌ترين نكات استفاده اصولي از صفحه چدني نچسب گريل است.

استفاده از ظروف فلزي براي جابه‌جايي مواد غذايي مي‌تواند باعث آسيب ديدن اين صفحه شود.از طرف ديگر پخت مواد غذايي اسيدي نيز مي‌تواند به اين صفحه آسيب برساند.

يكي ديگر از نكاتي كه رعايت آن باعث افزايش طول عمر گريل مي‌شود، تميز كردن صفحه چدني بعد از هر بار استفاده از دستگاه است. اين كار باعث مي‌شود كه لكه‌هاي روغن و تكه‌هاي مواد غذايي آثار دائمي روي دستگاه شما به‌جا نگذارند.

با استفاده از برس ها مي‌توانيم دستگاه گيريل را تميز كنيم.

برس هاي برنجي با دسته‌ي فلزي  ضدزنگ است.

راه ديگر تميز كردن دستگاه گريل استفاده از فويل سركه سفيد و آلومينيوم  است. خاصيت اسيدي سركه ضد چربي‌ها عمل مي‌كند.

ابتدا سركه‌ي سفيد را داخل يك شيشه‌ي آب‌پاش تميز بريزيد، سپس سركه را بر سطح گريل اسپري كنيد و اجازه بدهيد براي چند دقيقه روي آن باقي بماند و فويل آلومينيوم به‌جاي ساينده استفاده مي‌شود.

مركز تعمير دستگاه گريل صنعتي رستوراني

مركز تعمير دستگاه گريل صنعتي رستوراني

در كل اما درباره تعمير دستگاه گريل بايد گفت كه پشتيباني و تعميرات تجهيزات آشپزخانه صنعتي، شامل كوچكترين مشكل پيش بيني نشده تجهيزات تا پيچيده ترين مشكل، يكي از معضلات اصلي فست فود داران و رستوران داران مي باشد كه در صورت خرابي يكي از تجهيزات چه بسا مشكل جزيي داشته باشد ولي نياز به سرويس كار و تعميركار خاص خودش را دارد تا با تخصصي كه دارند در كوتاه ترين زمان ممكن، مشكل دستگاه را شناسايي و رفع نمايند تا رستوران داران و يا فست فود داران در انجام كارهاي خود دچار مشكل نشوند. از همين رو به شما توصيه مي شود كه همواره يك مركز تعمير دستگاه گريل معتبر مثل فيدارسورن را در ذهن خود نگه داشته باشيد.

كسب اطلاعات بيشتر: لوازم تاسيس آشپزخانه صنعتي

مركز تعمير دستگاه گريل صنعتي

اميد است مباحثي كه در طي بحث تعمير دستگاه گريل مطرح شدند مثل مركز تعمير دستگاه گريل و… براي شما مفيد و كاربردي واقع شده باشند. يكي از مهم‌ترين مولفه‌ها براي افرادي كه دستگاه گريل آن‌ها خراب شده است، هزينه تعميرات دستگاه مي‌باشد. ميزان هزينه‌هاي تعميرات در يك مركز تعمير دستگاه گريل به مولفه‌هاي مختلفي بستگي دارد و نمي‌تواند مقدار آن را به طور دقيق مشخص كرد. براي مثال اگر قطعه‌اي از گريل شما معيوب شده باشد، تعميركار بايد آن را با يك قطعه جديد جايگزين كند. هزينه قطعات اورجينال موجود با نرخ روز محاسبه مي‌شود و اين يكي ديگر از دلايلي است كه نمي‌توان قيمتي مشخص براي هزينه‌هاي تعميرات گريل مشخص كرد.

اما در نهايت بايد گفت كه يكي از مركز تعمير دستگاه گريل هاي بسيار معتبر و حرفه اي كه شما مي توانيد از خدمات آن ها بهره مند شويد. همچنين بايد اشاره كرد كه تمام نرخ‌هاي مجموعه فيدارسورن مطابق با نرخ مصوب اتحاديه استان تهران است و مجموعه فيدارسورن تلاش مي‌كند خدمات خود را با بهترين و منصفانه‌ترين قيمت به مشتريان ارائه دهد. همچنين هزينه تمام خدمات اين مجموعه با فاكتور رسمي و شفاف ارائه مي‌شود تا خيال شما از بابت شفافيت هزينه خدمات راحت باشد. همچنين براي دريافت قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي مي توانيد با سورن كيچن همراه باشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.