قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

۷ بازديد

اگر در حال راه اندازي يك آشپزخانه صنعتي هستيد، حتما قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي برايتان يكي از مهم ترني مسائل مي باشد. در اين مقاله مي خواهيم شما را با برخي از نكات راه اندازي يك آشپزخانه صنعتي آشنا كنيم و ليست قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي را در اختيار شما بگذاريم. براي موفقيت در يك آشپزخانه صنعتي لازم است كه تجهيزات مناسبي را انتخاب كنيد و از خريد اقلام غير ضروري خودداري كنيد. آشپزخانه مربوط به هتل، رستوران، بيمارستان، فست فود، تجهيزات كافه و … هريك نيازهاي متفاوتي دارند و در نتيجه تجهيزات آن ها نيز با يكديگر تفاوت دارد. از آن جايي كه تجهيزات آشپزخانه صنعتي تنوع بسيار زيادي دارد و در هنگام خريد ممكن است سردرگم شويد بهتر است كه در ابتدا با انواع تجهيزات آشپزخانه صنعتي اشنا شويد و سپس به بررسي قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي بپردازيد. براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت مشاوره رايگان مي توانيد با مجموعه فيدارسورن تماس حاصل نماييد.

آشپزخانه صنعتي چيست؟

اين عبارت از دو كلمه جداگانه، آشپزخانه و صنعتي تشكيل شده است. آشپزخانه كه كلمه شناخته شده اي مي باشد و همان محل آشپزي و پخت غذا محسوب مي شود. اما در صورتي كه به اين كلمه، واژه صنعتي اضافه مي گردد در واقع از نظر كاربرد و مفهوم كاملا عوض مي شود. در وهله اول به بزرگي و قدرت آن اضافع مي شود. بنابراين مي توان گفت آشپزخانه صنعتي نيز محلي براي تهيه غذا و آماده سازي و پخت آن مي باشد اما داراي ابعادي بسيار بزرگتر از يك آشپزخانه خانگي مي باشد و براي افراد بيشتري غذا تهيه مي شود. اين محل در واقع جزء اصلي يك رستوران و يا فست فود محسوب مي شود. بنابراين يك آشپزخانه صنعتي لازم است كه دستگاه هاي مختلفي براي پخت داشته باشد كه به آن خريد تجهيزات اشپزخانه صنعتي گفته مي شود و در اين مقاله در حال بررسي قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي مي باشيم.

كسب اطلاعات بيشتر: چيدمان آشپزخانه رستوران

قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

همانطور كه در بخش هاي پيشين نيز بيان شد در يك اشپزخانه صنعتي تعداد زيادي غذا در هر وعده غذايي مي بايست طبخ شود و به همين دليل با استفاده از وسايل پخت و پز خانگي نمي توان اين كار را انجام داد. بايستي از تجهيزاتي كه داراي ظرفيت و قدرت بيشتري هستند بهره ببريد. بنابراين اين تجهيزات مي بايست حرفه اي باشد و مقاومت بالايي نيز برخوردار باشند. در ادامه مي خواهيم برخي از اين تجهيزات را براي شما بيان كنيم و سپس به بررسي قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي بپردازيم.

بخش مربوط به آشپزي و طبخ غذا

در اين بخش مهم ترين تجهيزات آشپزخانه صنعتي وجود دارند كه اين تجهيزات، عبارتند از اجاق گازها، فر ها و وسايل مربوط به پخت و طبخ غذاهاي مختلف كه تمامي اين لوازم را مي توانيد از مجموعه فيدار سورن تهيه كنيد. براي بررسي قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي به فروشگاه فيدار سورن مراجعه كنيد.
بنابراين طراحي آشپزخانه صنعتي در اين قسمت بايد به گونه اي صورت گيرد كه براي هر يك از وسايل و ابزار هاي لازم محلي مناسب از قبل انتخاب شده و در زمان استفاده آشپز مشكلي ايجاد نشود. نحوه ي قرار گرفتن دستگاه ها در اين قسمت نيز اهميت بسيار زيادي دارد و طبيعتا لازم است در مكان هايي قرار گيرند كه خطر آفرين نباشد، به دستگاه ها به ويژه تجهيزات برقي آشپزخانه صنعتي آسيبي نرسد و رفت و آمد و فعاليت براي پرسنل و سرآشپز به راحتي انجام شود.

كسب اطلاعات بيشتر: خريد ديگ چلوپز صنعتي

قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

بخش شستشوي ظروف

اگر شما صاحب يك رستوران نسبتا شلوغ باشيد، بدون شك اين قسمت برايتان اهميت زيادي پيدا خواهد كرد زيرا وسايلي كه براي سرو غذاها استفاده مي كنيد بايد شسته شده و مجدد از آن ها استفاده شود. علاوه بر اين نياز است كه برخي از وسايل كاربردي موجود در آشپزخانه صنعتي نيز شسته شده و در اختيار پرسنل قرار گيرد.

محل قرار گرفتن يخچال ها و مواد غذايي

مواد غذايي مصرفي براي تهيه ي غذا هاي مختلف بايد در مكاني مناسب انبار و نگهداري شوند. اين مكان با توجه به نوع ماده ي غذايي بايد داراي شرايط دمايي به خصوصي باشد تا از فاسد شدن مواد غذايي جلوگيري كند، البته براي اينكه طعم و كيفيت غذاهاي شما مناسب تر باشند، بهتر است كه مواد غذايي مصرفي را به صورت روزانه تهيه فرماييد. جداي از اين مسئله تمامي يخچال ها و فريزر هاي موجود در آشپزخانه صنعتي بايد در فضايي مناسب و به گونه اي قرار گيرند كه در كنار وسايل و تجهيزات توليد كننده ي گرما و حرارت نباشند.

قسمت مربوط به تهيه مواد اوليه غذاها

در اين قسمت ابزار هاي مربوط به خرد كردن، تميز كردن و آماده سازي مواد غذايي براي طبخ غذاهاي مختلف وجود دارند. توجه داشته باشيد كه طراحي اين قسمت نيز از اهميت بالايي برخوردار است؛ پس به عنوان يك مدير حرفه اي از آن غافل نشويد.
بخش مربوط به سفارش گيري و سرويس دهي به مشتريان
پس از طبخ غذا ها و ديزاين آن ها در آشپزخانه صنعتي بايد از طريق مكاني كه در رستوران يا فست فود ها به آن بخش سفارش گيري و سرويس دهي گفته مي شود، غذاي مورد نظر به مشتري تحويل داده شود. در اين قسمت نيز رعايت نظافت و نظم بسيار مهم مي باشد؛ زيرا مي تواند مورد توجه مخاطبان و مشتريان واقع گردد.

كسب اطلاعات بيشتر: قيمت دستگاه پخت برنج اتوماتيك

قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي

در صورتي كه تصميم به راه اندازي يك آشپزخانه صنعتي گرفته ايد و مي خواهيد قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي را بدانيد، در ابتدا مي توانيد از مشاوره رايگان مجموعه فيدار سورن كمك بگيريد. در اين صورت كار شما در خريد اين تجهيزات به مراتب ساده تر خواهد بود. به واقع فيدار سورن كمك مي كند وسايلي كه براي يك اشپزخانه صنعتي لازم است را خريداري كنيد و از انتخاب تجهيزات آضافي و يا از قبم انداختن برخي از تجهيزات مهم جلوگيري مي كند.

گروه تجهيزات آشپزخانه صنعتي در بخش‌هاي مختلف، براي سهل كردن و سرعت بخشيدن به روال طبخ انواع و اقسام غذاهاي داخل منوي رستوراني، كاربرد دارد. از اين جهت بايد پيش از انتخاب تجهيزات آشپزخانه رستوراني مورد نظر خود، به تدوين منوي رستوراني بپردازيد. اين درست همان چيزي است كه يك مشاور راه اندازي رستوران و مشاور خريد تجهيزات از شما پرسيده و سپس مطابق با آن فهرستي از تجهيزات مورد نياز را معرفي خواهد كرد. شما عزيزان مي توانيد براي بررسي قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي و دريافت مشاوره با شماره هاي درج شده تماس حاصل نماييد و از مشاوره اين مجموعه بهره مند شويد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.