تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

۸ بازديد

با بررسي بهترين برند تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران در خدمت شما هستيم اگر در فكر طراحي و تجهيز آشپزخانه صنعتي هستيد و نمي دانيد كه از كجا شروع كنيد در اين مقاله با ما همراه باشيد يكي از بزرگترين دغدغه هاي هر فردي كه مي خواهد رستوران، كافه، هتل، فست فود و … احداث كند اين است كه تجهيزات صنعتي آشپزخانه را از كجا تهيه كند تا از كيفيت كار و برند محصولات آسوده خاطر باشد. در راه اندازي چنين كسب و كارهايي لازم است كه تجهيزات اشپزخانه صنعتي تهران بدون هيچ كم و كاستي خريداري گردد. در واقع مي توان گفت يكي از اولين دلايل موفقيت در چنين كسب و كارهايي تامين تجهيزات و خريد دستگاه هاي بروز و با كيفيت مي باشد.

اگر سري به بازار خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي در تهران زده باشيد حتما متوجه شده ايد كه برندهاي مختلفي در بازار براي تجهيزات آشپزخانه وجود دارد كه انتخاب از ميان آن ها اندكي سخت مي باشد چرا كه يافتن بهترين برند تجهيزانه صنعتي اشپزخانه از ميان انواع برندها انتخاب سختي مي باشد و نياز به داشتن تجربه كاري در زمينه خريد تجهيزات رستوران دارد. راه اندازي اشپزخانه صنعتي مبلغ هنگفتي را نياز دارد به همين دليل سرمايه عظيمي را براي اين كار در نظر مي گيرند. كوچك ترين اشتباه در خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران مي تواند سرمايه يك فرد يا چندين شريك را از بين ببرد. به همين دليل بهترين راه اين است كه از يك مشاور آشپزخانه صنعتي كمك هاي لازم را بگيريد.

كسب اطلاعات بيشتر: ليست تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

خريد بهترين برند تجهيزات صنعتي آشپزخانه يكي از مهم ترين موارد در راه اندازي آشپزخانه مي باشد. در سال هاي اخير صنايع غذايي پيشرفت چشم گيري داشته است و به همين دليل ايجاد مراكز تهيه و سرو غذا به بيشترين ميزان خود رسيده است. در اين مراكز جهت تهيه مواد بهداشتي تر و همچنين سريع تر انواع خوراكي از تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران استفاده مي شود. اين تجهيزات شامل صفر تا صد آماده سازي و پخت انواع غذاها مي باشد. در ادامه مي خواهيم برخي از مهم ترين تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران و بهترين برندهاي تهيه تجهيزات كافه را به شما معرفي كنيم. با مجموعه فيدار سورن همراه باشيد.

مهم ترين تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

براي تاسيس يك آشپزخانه صنعتي تجهزات بسيار زيادي نياز است اما برخي از اين تجهيزات در ابتداي كار چندان لازم نيست و مي توان بعدا آن ها را تهيه كرد. در عين حال برخي از تجهيزات نيز وجود دارند كه بدون آن ها راه اندازي يك اشپزخانه صنعتي عملا غير ممكن است. به عنوان مقال فرض كنيد كه يك رستوران ايراني تاسيس كرده ايد و مي خواهيد براي خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران اقدام كنيد. بدون داشتن يك دستگاه كباب زن مي توان يك كباب ايراني در اختيار مشتري قرار داد؟ و يا اينكه با تاسيس يك رستوران ايتاليايي نياز به داشتن دستگاه تنور پيتزا حس مي شود.

كسب اطلاعات بيشتر: راهنماي خريد اسپرسوساز صنعتي

تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

دستگاه كباب پز صنعتي

كباب يكي از غذا هاي مورد علاقه و پر طرفدار ايراني است و در بيشتر رستوران ها و آشپزخانه هاي مختلف سرو مي شود. در صورتي كه مي خواهيد كباب كوبيده تهيه كنيد به دستگاهي براي مخلوط كردن گوشت و ديگر مواد و همچنين دستگاهي براي سيخ كشيدن كباب نياز داريد. دستگاه هاي كباب زن در اندازه ها و ظرفيت هاي مختلف در بازار موجود هستند. در رستوران ها نمي توانيد از ذغال براي پختن كباب استفاده نماييد بنابراين به كباب پز براي پخت انواع كباب نياز خواهيد داشت. بنابراين يكي از مهم ترين تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران كباب زن و كباب پز هاي صنعتي هستند.

جهت دريافت مشاوره خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي مي توانيد با شماره هاي درج شده تماس حاصل نماييد و از مشاوره رايگان اين مجموعه بهره مند شويد

دستگاه سرخ كن صنعتي

از ديگر تجهيزات پركاربرد در آشپزخانه صنعتي دستگاه سرخ كن مي باشد. غذاهاي ايراني به خوب سرخ شدن و چرب بودن معروف هستند و عموما از غذاهاي رستوراني نيز انتظار بيشتري مي رود. به همين علت براي شروع راه اندازي يك رستوران لازم است كه از يم دستگاه سرخ كن استفاده كنيد. استفاده از اين دستگاه در طبخ انواع غذاهاي سنتي و فست فودي باعث شده است كه كاربرد بسيار زيادي در رستوران و آشپزخانه ها داشته باشد.

دستگاه گرمكن غذا

دستگاه گرم كن غذاي صنعتي براي گرم نگه داشتن انواع مختلف غذا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دستگاه ها در مكان هاي مختلفي قابل استفاده هستند. بيشترين كاربرد گرمكن غذا در كارخانه ها و كارگاه هايي است كه غذاي وعده هاي مختلف كارگران در داخل گرم كن قرار مي گيرد تا براي مصرف گرم بماند. در رستوران ها و آشپزخانه هاي صنعتي نيز از گرم كن غذا براي گرم نگه داشتن غذا استفاده مي شود تا بتوان در تمامي طول روز غذاي با كيفيت مناسب به مشتريان سرو شود. براي خريد تجهيزات اشپزخانه صنعتي تهران مي توانيد با مجموعه فيدار سورن در ارتباط باشيد.

كسب اطلاعات بيشتر: سفارش ميز كار استيل براي رستوران

اجاق گاز صنعتي

براي پخت انواع غذاهاي سنتي و فست فود به اجاق گاز صنعتي و فر نياز است. اين دستگاه ها در مدل هاي صنعتي مي توانند در زماني كم، حجم وسيعي از مواد غذايي را پخته و آماده مصرف نمايند. اجاق ها در مدل هاي متنوعي موجود مي باشند كه براي خريد آن ها مي توانيد از مشاوره مجموعه فيدار سورن كمك بخواهيد.

چند نكته درباره تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران

در تهيه و خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي بهتر است يك سري نكات را مورد توجه قرار دهيد تا بتوان محصولات با درجه كيفي بالا و كارايي بسيار مناسب را تامين و مورد استفاده قرار دهيد. اولين مورد در هنگام خريد تجهيزات آشپزخانه صنعتي مي توان به جنس تجهيزات اشاره كرد كه با توجه به اينكه كاربري از اين تجهيزات بسيار بالا است از اين رو جنس استفاده شده در ساخت و توليد محصولات بايد بسيار باكيفيت بوده و جنس استيل گزينه پيشنهادي ما مي باشد.

جنس استيل با توجه به قابليت هاي بسيار و مقاومتي كه در مقابل فرسايش دارد بسيار ايده آل بوده و همچنين تميز كردن جنس استيل بسيار مناسب و راحت تر مي باشد. از ديگر نكاتي كه در اين خصوص مي توان گفت به دليل فضاي كاري كه پر از رطوبت، بخارهاي روغن و چربي و حرارت مي باشد كه مدت زمان بسيار كوتاهي بر روي تجهيزات و وسايل ها نشسته و تميز كردن بسيار سخت مي شود آن هم اگر جنس تجهيزات از چوب باشد. همانطور كه مي دانيد دستگاه هاي صنعتي از مكانيزم پيچيده اي ساخته شده و از اين رو براي تميز كردن راحت آنها بايد اصول خاصي را رعايت كرد و به اين منظور مطالعه كردن دفترچه راهنماي محصول بسيار مفيد خواهد بود. جهت بررسي قيمت تجهيزات آشپزخانه صنعتي تهران با ما همراه باشيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.